Terug

De toekomst van concurrentie

  • De toekomst van concurrentie

  • EAN: 9789025424770
  • Voorraad: 1

€ 19,99

Aan verlanglijst toevoegen

  • Op werkdagen voor 15.00 uur besteld, morgen in huis
  • Gratis verzending v.a. €20,-
  • Uitstekend verpakt!
  • Retourneren binnen 14 dagen

Productomschrijving

De toekomst van concurrentie

De consument is tegenwoordig goed geïnformeerd, en maakt deel uit van netwerken waarin hij contact heeft met andere consumenten en met bedrijven. Tegelijk geeft de consument zijn ervaringen zelf vorm, en bepaalt voor een groot deel zelf de waarde van diensten en producten. Deze actieve houding en de technologische mogelijkheden tot interactie met anderen maken dat de consument in feite samen met bedrijven nieuwe waarde creëert. Prahalad en Ramaswamy beschrijven in dit boek de belangrijkste voorwaarden om het proces van gezamenlijke waardecreatie te laten slagen. Echte innovatie schuilt volgens de auteurs in de geïndividualiseerde ervaringscultuur van de consument, ook wel experience economy genoemd. Zij geven in het tweede deel van het boek aan hoe bedrijven hun leiderschap en organisatie kunnen vernieuwen om de toekomstige concurrentiestrijd te winnen.

Specificaties

Specificaties voor: De toekomst van concurrentie

  • Auteur C.K. Prahalad
  • uitgeverij Business Contact
  • uitvoering Paperback
  • verschijningsdatum Okt. 2004
  • Aantal pagina's 263
  • Bekijk alle specificaties
  • staat licht beschadigd
Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box
    De toekomst van concurrentie

    De toekomst van concurrentie

    € 19,99

    Beoordeling door klanten: 9.3 / 10 - 1821 Reviews @ beoordelingen
    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »